tisdag 25 mars 2008

Sockar eller inte...

Är klar med marssockarna nu och ska lägga upp ett foto snart. Började med sockklubbens extramönster för att sticka på flyget till Frankrike men glömde dem hemma och igår när jag stickade på dem när vi tittade på film upptäckte jag att jag stickat fel och repade upp alltihop. Nu vet jag inte om jag ska börja på dem igen eller helt enkelt strunta i det. Aprilsockan vet jag inte heller om jag ska göra... Känner mig just nu lite mätt på sockar eller i alla fall de som är i sockklubben. Jag har flera mönster på mycket snyggare sockar. Tex. Back to basic från Knitty eller Rainbow socks från början publicerat på Magknits men nu någon annanstans.
Jag funderar vidare...

1 kommentar:

  1. Rainbow socks ser jättecoola ut och med tanke på namnet+dina underbara garner verkar det vara ett tecken... Låt oss veta när du bestämt dig!

    SvaraRadera