torsdag 13 mars 2008

Dagens presentation

I min gamla blogg hade jag ibland presentationer och tester som berättade om mig. Här kommer en variant av en sådan:

DAGENS:
kläder
: Jeans, rosa t-tröja, ljusgrå v-ringad tröja över, svarta stövlar
frisyr: Rufsigt som vanligt
låt: Just nu: It takas a fool to remain sane med The Ark
tv:
vill ha: Mer tid för stickning
sjuka: Att vårt giftermål inte blivit riktigt registrerat
tråkigaste: Att jag har för många högprioriterade projekt på gång samtidigt
roligaste: Att jag är klar med Ingrids pippitröja.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag och min älskade!
såg dig gråta: …minns inte ens när jag grät
fick dig att gråta: *vet inte*
fick dig att börja skratta: Min älskling
du gick på bio med: …alldeles för länge sedan så jag minns inte.
du gick på stan med: mig själv
skickade ett e-mail till dig: Pernilla
skickade ett sms till dig: Dressman – med ett erbjudande =D
skickade ett msn-medd. till dig: En av mina stora döttrar


HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja, självklart.
bråkat med ditt husdjur: Nja... lite smått irriterad har jag nog blivit nån gång.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, kommer sällan ihåg drömmar överhuvudtaget.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja, men det var länge sedan.
Danmark: Också längesedan
Finland: Ja, i jobbet...
Island: Nej, men dit vill jag åka någon gång.
USA: Nope
Tyskland: Ja, men bara på Münchens flygplats
Frankrike: Ja flera gånger och vi åker dit över påsk också.
Spanien: Ja, för väldigt längesedan
Italien: Ja, dit gick min bröllopsresa i mitten av februari
Kroatien: Nej
Grekland : Vore trevligt
Österrike: Nej
Schweiz : Ja, i somras var jag o S och hälsade på några kompisar till honom.
Thailand: Ja och det var helt fantastiskt
Kanada: Nä
Brasilien: Verkar kul men nej
Holland: Amsterdams flygplats i ett antal timmar i vintras

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Att det ska hända mina barn något.
Var vill du gifta dig: Jag har nyligen gift mig i en liten kyrka från 1600-talet
Vem hatar du verkligen: Hatar inte
Varit kär: Väldigt många gånger
Kör du bil: Jo, det händer

Har du ett jobb: Ja, nu jobbar jag som informatör

Gillar du att ha folk omkring dig: Jo, men jag tycker också om att vara med mig själv
Är du ett hälsofreak: Nä det kan man inte kalla mig. Men jag äter nog ganska hälsosamt.
Är du ensam nu: Ja, jag sitter på jobbet.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ingen speciell just nu.

FAVORIT:
Rum i huset: Hela mitt hem
Typ av musik: Lyssnar på massa olika.
Parfym: Gillar några från Hugo Boss
Månad: Februari för att det är vår kärleksmånad annars Juli för att det är (förhoppningsvis) sommar då
Mat: Ugnstekt lax m pesto och couscous
Dricka: Vatten.
Godis: Mörk choklad
Tidning: ingen speciell
Film: A lot like love
Skådis: Ashton Kutcher i just den filmen
Djur: Katt.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: Lite mat
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Nej…
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja, flera gånger
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja och då gör jag det.
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja, både barn och man.
Kysst någon: Ja massor med gånger =)
Ätit: Stekt fisk, creme fraiche, ugnsbakad lök o paprika till middag och ägg & bacon till frukost.

3 kommentarer:

  1. Citerar blogkopisen Pinneguri (hon med alla vackra mönstrade vantar):
    Når det gjelder moasaikken, så kan du registrere deg på bighugelabs.com. De samarbeider med/er en del av flickr.com så når du leker deg med alle mulighetene de har er du direkte kobla til flickr-kontoen din.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Rolig presentation. Jag tror jag snor den av dej. Det är ju kul att berätta lite mer om sig själv, än vad man har på stickorna...

    SvaraRadera