fredag 3 oktober 2008

En elefant balanserade...

...och ännu fler kom efter. Nu har elefanterna efter månader av väntan nått fram till mig. De är jättefina och den gröna är en mörkare, finare grön än på provet jag fick se när jag var i Söderköping.

Det som gör mig lite besviken är att varken den gröna mudden eller röda interlocken är samma färg som på elefanterna trots att tjejen i butiken sa att de gjordes för att passa till.
Men men, jag får fixa annan mudd och ha den röda interlocken till något annat än röda elefanter.

Nu ska jag klippa till minikläder till en kompis som fick en liten, liten bebis på 2500 gram för en vecka sedan.

2 kommentarer:

  1. Ja jag håller med dig om att de gröna elefanterna blev fina så här men vad tråkigt att det var sån skillnad i färg på mudden, det röda är lite svårt att se på bilden är den ljusare eller mörkare den enfärgade, jag köpte tunnt jogging i rött förra omgången då interlocken var slut. Blir roligt at se kläderna när de är klara!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka härliga tyger!
    Vad roligt att din dotter delar ditt intresse! Duktig är hon också!
    Theresa

    SvaraRadera