fredag 24 oktober 2008

En grodas utmaning

Hittade en kul utmaning hos frisky frog och så visade det sig att hon skickade vidare till mig =)

Här är mina svar:
Sminkar du dig varje dag? Ja, det gör jag nog. Ytterst sällan jag inte sminkar mig. Jag blir ju snyggare med smink så det är inget svårt val och inte ett dugg jobbigt heller.

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags? Eftersom jag är van tror jag nog att det allt som allt tar 10-12 min på morgonen när jag ska till jobbet. Säkert lite längre om jag ska på fest.

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad? Jag handlar nån gång om året av mitt favoritmärke som jag sålde för ett antal år sedan, Mary Kay, och visst kostar det en slant men det är superkvalitet! Slå ut det per månad och det blir kanske några hundra...

Vad använder du för smink till vardags? Jag använder foundation, ögonpenna, läppenna, rouge, mascara och läppglans eller läppstift. Men jag sminkar mig inte mycket till vardags, det är bara det att jag använder alltihop.

Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara? Läppstift el. läppglans... eller kanske mascara. Nä, jag väljer läppstiftet.

Vilken produkt klarar du dig utan? Jag använder aldrig concealer.

Jag skickar utmaningen vidare till Janette och Erika

2 kommentarer:

  1. jag antar utmaningen :-) men nästa vecka, för nu ska jag på scoutläger :-) och imon blir det tupperwareparty :-)

    Ha en härlig helg i provence

    /J

    SvaraRadera
  2. Jag har svarat på sminkutmaningen!
    Vad härligt det låter att åka bort lite, du får ha det så mysigt i frankrike.

    SvaraRadera