måndag 13 oktober 2008

Ljuvligheter

hmm... kom just på att jag inte skulle handla något eller hur var det jag skrev... Men jag har i alla fall köpt ett mönster till ljuvliga vantar som jag hittade på Ravelry, var annars? De heter Dimorphous och är så vackra att jag nog ska sticka ett par sådana till mig. Garn har jag i alla fall, alltid något.
Jag ska sticka innervanten av Shepherd sock i färgen Charcoal och yttervanten antingen av Manos Silk Blend eller Visjö Karamell i färgen Ulla.
Så känns det just nu men vi får se den dag jag sätter igång. Var bara så sugen att få visa de söta vantarna och dessutom användbara under lång tid eftersom man kan bära innervanten för sig själv såklart.

2 kommentarer:

  1. Håller med , ser väldigt finurlig ut.
    Må så gott.
    Eva.

    SvaraRadera
  2. eller visjö karamell i innervanten och charcoal i yttervanten? som en skatt i cirkeln?

    Vilket som så kommer det bli super duper :-)

    /J

    SvaraRadera