måndag 18 maj 2009

Dagens lista

Det regnar i Jönköping men jag har ändå varit ute och gått en promenad. Nu ska jag skriva en lista och göra det som står på den så att jag känner att jag gjort nåt vettigt.

Dagens lista:
  • Dricka kaffe ;-)
  • Ta emot den storhandlade maten som handlats via internet
  • Städa ur kylen
  • Laga två par badbyxor
  • Sy på mina chinos (de fick följa med till Sverige)
  • Baka frallor
  • Börja göra ett mönster och virka på Amigumuri-Flamingos. Just flamingos eftersom de finns hemma i Provence.

2 kommentarer:

  1. Har läst igen lite på din blogg, det finns så mycket annat att göra i trädgården att bloggeriet inte kommer högst på listan som på vintern. Vilka vackra tyger och glassen såg så läcker ut, gillade även singoallan.

    SvaraRadera
  2. Jag väntar ivrigt på strecket! ;) /i

    SvaraRadera