tisdag 12 maj 2009

Frukost på terrassen

Det är inte ofta man hellre sätter sig på balkongen och äter frukost än äter inne. Men just så var det idag. Vi har ett ganska svalt hus, vilket är skönt på sommaren, men just idag kändes det lite för svalt och när jag gick ut på terrassen visade det sig att det redan blivit varmare än inne och att solen tittade fram bakom molnen. Så nu har jag precis ätit frukost och fäst lite trådar på några virkade hjärtan som jag gjort.Häromdagen såg jag hos Janette att hon gjort väldigt fina smycken så jag satte genast igång jag med. Och här, instuckna i mina luktärtor, ligger mina två första 3D-hjärtan. Jag har tänkt göra dem till nyckelringar så när jag bara "hittar" nyckelringarna så ska jag montera dem.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med frukost på terrassen och vilka fina hjärtan!

    SvaraRadera
  2. Här är det svinkallt i skuggan så vi får fortfarande äta inne:)
    Läser "Skapa med Ull" på distans vid Linköpings universitet. Riktigt nördigt:) men kul!

    SvaraRadera
  3. ska dom inte få va kvar hos luktärterna? de passar ju så bra där!!

    visst e de roliga? :-) en kick in i amigurumi kanske? :-)

    SvaraRadera