fredag 1 maj 2009

Ute på andra sidan...

Till slut blev jag klar med "stora" jobbet och alla gardinlängderna är upphängda. Det känns mer än ljuvligt.I måndags och tisdags sydde jag de sista längderna och sedan har jag varit på plats i två dagar och monterat gardinstänger, monterat upphängningsdelar på längderna som fick även fick kapas för perfekt längd. Men nu är allt klart och jag är nöjd och beställaren är nöjd. Superskönt.Igår när jag kom hem på kvällen kände jag mig helt utpumpad. (Trots att jag gjort en rolig inköpsresa efteråt som jag berättar om i nästa inlägg). Nu njuter jag bara av det fina vädret och att vara lite ledig. I alla fall några timmar innan golvet i köket ska oljas och lägenheten städas. På söndag och måndag är det visning inför försäljningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar