onsdag 27 maj 2009

Några UFO:n

...har blivit FO. Det känns verkligen bra. Egentligen är det bara katten som varit UFO för nåldynan började jag på idag.Jag är verkligen nöjd med Amineko-katten. Kanske får jag virka några som ser ut som mina riktiga katter.
Nåldynan blev fin den med. Jag har virkat den med lite rester av ett rödgult regnbågengarn och gult Bianca. Knappen är en solros och fanns i samlingarna. Tyvärr blev det vadd som fyllning och jag har hört att det inte är så bra i nåldynor för att nålarna blir slöa. Men ett tag funkar nog nålarna ändå... Mönstret hittade jag hos Tante gal

10 kommentarer:

  1. Finfint.Gullig katt och jätteläcker nåldyna

    SvaraRadera
  2. Både katten och nåldynan va jättefina!!! Jag tänkte vi kunde hämta väskorna imorgonkväll. Vi får väl höra av oss till S och se om han är hemma då...Ha det gott // Johanna

    SvaraRadera
  3. Katten är verkligen störtskön! Fin nåldyna!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig katt med attityd! Fin nåldyna med!

    SvaraRadera
  5. nämen gud va kul! Är vi helt synkade eller? idag tänkte jag på att jag verkligen skulle behöva en nåldyna, och att jag kanske skulle virka en :-) hahahaha

    SvaraRadera
  6. Katten är helt underbar!Jättefin håldyna! Som vanligt inspirerar du mig .

    SvaraRadera
  7. Menar givetvis nåldyna och inget annat. Ursäkta slarvet!

    SvaraRadera
  8. Supersöt katt! Påminner mej om att jag har en liknande UFO-apa i min kista hemma. Bara ögonen som fattas. Varför blir det så ibland att man bara inte blir färdig??

    Ha det gott!
    MiA

    SvaraRadera
  9. katten blev ju jättefin :D

    SvaraRadera