onsdag 13 maj 2009

Tyghyllan

Nu har jag fått upp de flesta tygerna på hyllan i arbetsrummet. Jag fick flytta om hyllorna ett antal gånger och tygerna ännu fler gånger men nu är de flesta och finaste tygerna på plats.

Häromdagen såg det ut så här:
Men nu när jag skulle lägga till de här bilderna fick jag se den här bilden.Undrar var de tygerna tagit vägen. Troligtvis bland mattrasorna i garaget. Jag får leta där. En annan dag för nu håller jag på och klipper till mina grå chinos och ritar mönster till min rosa klänning.

7 kommentarer:

  1. Vad fint det blir när man lägger i nyanser. Det ger inspiration.

    SvaraRadera
  2. Wow så många fina tyger du har! Måste vara ett nöje att kunna välja bland :)

    Ha en skön kväll!
    MiA

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint du har det!
    Vad jag önskar att jag oxå kunde ha det sådär.
    Men när det är dags för oss att skaffa hus ska jag se till att det blir så pass stort att jag får mig ett sy-rum =)

    SvaraRadera
  4. Jag vill också ha en så fin tyghörna!

    SvaraRadera
  5. Så fint!! Din tyghylla skulle jag gärna ha hemma i mitt syrum! :-)

    SvaraRadera
  6. Det ser bra ut på hyllan :) Ska köpa ett måttband så jag kan mäta mina mått & sen önska mig en kjol i det där fina tyget :) Hoppas allt är bra! Kram!

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg tygsamling du har! Dina chinos verkar bli riktigt fina, ska bli kul att se dem i det riktiga tyget.
    H: Mia

    SvaraRadera