måndag 18 maj 2009

Idag!

Dagens lista får två punkter från igår eftersom det blev några andra saker som kom till igår. Tex att göra egna goda köttbullar och åka på tjejträff på kvällen. Det var kul att träffa kompisarna och har jag tur planerar de in träffarna så att jag kan vara med när jag är hemma.

Men idag har jag några saker på dagordningen:
  • Baka tekakor
  • Laga två par badbyxor åt mina barns pappa.
  • Sy på mina Chinos
  • Rita mönster till singoallaklänningen, kanske i två storlekar så att lillasyster kan få en också.
  • Titta på studentbal. Äldste sonens flickvän tar studenten i år och idag ska de gå på bal.
  • Städa. I morgon är det visning på lägenheten igen. För sista gången hoppas jag och då behöver jag finputsa lite förstås.

    ...nä nu hinner jag nog inte mer den här dagen, förutom dricka kaffe, läsa tidningen, laga mat osv.

1 kommentar:

  1. Då får jag tacka så väldigt mycket för strecket! :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera