tisdag 22 september 2009

Är det höst nu?


Hos MirkaJohanna fick jag tipset om att Cervera säljer 4 kivi ljuslyktor till priset av två. Självklart gick jag dit och köpte 4 stycken att ta med till Provence. Jag har några stycken här i Sverige och saknar dem lite hemma i Frankrike.
Men nu har jag tack vare MirkaJohanna några dit också.

Jag köpte också några lila ljuslyktor från Himla att ha i köket där jag tänkt ha lite lila detaljer. På Åhlens bytte jag ett presentkort mot en flaska att ha olivoljan i. Också den i lila glas. Visst passar de fint ihop med min fina lila streptocarpus?

3 kommentarer:

  1. Gillar dem ljuslyktorna jag också..har ett gäng här hemma:)

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad när folk gillar kivi-lyktorna, finländska som jag är! :-))

    (Vi har också massor av dem hemma. De passar alltid)

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du köpte några sådana att ta med dig! Den färgen du köpte är riktigt fin, funderar på om man skulle köpa några också. Jag har nog en enda sådan hemma just nu, och fler skadar ju aldrig :)

    SvaraRadera