lördag 5 september 2009

Mycket nöjd

Nöjd både med min egen försäljning och med de saker jag köpte. Och framför allt att jag inte köpte så många saker.Jag hittade 4 gladgula äggkoppar för endast fem kronor och lite bomullsgarn som jag kan använda när jag får för mig att virka en filt med antingen hexagoner eller mormorsrutor. Jag vill virka en i naturfärgat, oblekt, vitt och lite milt rosa. Nu ökade samlingen på till det projektet. Jag gav bara 15 kronor så det var ett sk. fynd.Jag fick också tag på en supersöt pippitröja till minsta barnbarnet. Hoppas bara den passar. Ett par franska snickarjeans till samma barnbarn hittade jag också.

2 kommentarer:

  1. Bra fynd tycker jag, bara att vara nöjd. Här var det inte tid för något loppis, fick serva jobbarna i stället!

    SvaraRadera
  2. Härliga färger på garnet - kan bli något riktigt fint av det :)

    SvaraRadera