onsdag 23 september 2009

Framgång

Stickandet av min tillfriskningshuva, Rose Red, går framåt. Hade inte ork till något annat igår och den är så kul att sticka att jag fick lite ny energi. Får se hur långt den räcker idag.

Hämtade en friskistidning igår och där fanns en bild på en prickig regnkappa från Didriksons. Den var fin och jag blir sugen på att rita mitt mönster för att sy min prickiga när jag kommer hem till Provence.

Det är verkligen skillnad på ljuset på morgonen och kvällen. Tog nya bilder både mot norr och söder och nu ser man ju trädens färger lite bättre.Ha en skön dag. Det ska jag försöka och i eftermiddag ska jag dessutom klippa mig hos en för mig ny frisör. Det ska bli spännande att se vad de hittar på.

3 kommentarer:

  1. Den regnkappan är så läcker. Har sett den på Granngården här.

    Lycka till hos frissan.

    Kram
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Mössan ser ut att bli jättefin!!

    SvaraRadera
  3. Trevligt med en ny besökare!
    Vill du ska veta att du är hjärtligt välkommen åter.
    Roligt att hitta hit också;)
    /Lina

    SvaraRadera