torsdag 10 september 2009

Nystart

Jag har varit rejält förkyld sen i måndags. Var på stranden och badade trots att jag inte var pigg men sen har jag inte gjort många knop. Idag är jag lite piggare och det är tur eftersom vi alldeles strax får besök av sju goda vänner från Sverige. Jag kom också på att jag behöver en smidig stickning när de är här så därför startade jag en ny sjal precis. Traveling woman föll valet på den här gången.Mitt Coachella-linne är förresten klart och ligger på tork. Bild in action kommer snart eller om några dagar.

4 kommentarer:

  1. Skönt att du också är piggare!
    Tyvärr får ingen stickning åka med mej till Skagen helgen, så jag får vänta ända tills på söndag kväll innan jag möjligen startar någon ny stickning. Då kanske du hunnit en bit på Traveling women så jag kan kolla hur det gått!
    Sjalnamnet passar ju dej väldigt bra förresten!

    SvaraRadera
  2. Vilken kul modell på linne! Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Vilket snyggt linne!

    SvaraRadera
  4. Åh, önskar att jag också hade modet att sticka spetssjalar. Ditt nya sjalprojekt verkar kunna bli hur vackert som helst.

    SvaraRadera