fredag 25 september 2009

Hårfin

Jo, jag blev nöjd med min nya frisör. Sen jag slutade jobba på orten långt borta har jag varit lite vilsen och testat några olika frisörer och som det känns idag har jag nu hittat en tjej som jag kan fortsätta hos.Nu är det väl bara lite slingor som behövs så är jag helt nöjd. Får se om jag orkar stå med armarna i luften själv och göra slingor. Jag gjorde på ena dottern för ett tag sedan och det blev bra så det borde ju bli bra på mig själv också.

Ikväll ska nästan alla barnen med respektive komma hem hit till oss plus mina föräldrar. Vi ska ha lite "på återseende"/"avskeds"-fest för min näst äldsta dotter som ger sig ut på jordenrunttripp nästa lördag med två kompisar. Då är mamma i Provence så därför få vi ha lite kalas ikväll.
Nu vill jag ju få bort lite flyttkartonger till innan de kommer och idag känner jag mig lite mer som vanliga Medea så jag kommer nog att orka det tror jag.

2 kommentarer:

  1. Vilken pingla! Supersnyggt!

    Jag fick aggera provkanin härom dagen, då en av frisserna jag brukar klippa mig hos ringde och ville ha en frivillig som ställde upp, då de skulle testa en ny tjej som de ev skulle anställa. Vart dock inte helt nöjd, då hela bakhuvudet är som en stor boll. Vill ha lite som du, spret... Nåja, fick det tillklippt i topparna, men nästa gång ska jag åka till Hannah i Haparanda som jag trivs bättre med. Kan ta en IKEA, och garninköps sväng samtidigt! ;o)

    Kram
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Du ser jättefin ut! Men blir du smalare o smalare eller är det bara jag som blir åt andra hållet som ser i syne?

    SvaraRadera