söndag 28 februari 2010

13 timmar kvar


A-L-L-A länkar till inspirerande bloggar raderades när jag satte igång att ändra layouten och jag får klippa och klistra från dokumentet där jag SOM VÄL VAR kopierade in alla innan jag började leka programmerare. I veckan blir jag väl kanske klar med det.
Vad tycker ni om mitt nya utseende?? Jag vill gärna ha kommentarer även om det inte är klart än. Min header ska ju såklart bytas till helbredd. Sen kommer jag att kunna byta färg när jag fått min dos av gult. Hoppas ni inte mår illa av så mycket gult.
Nu låter jag bloggen vara som den är lite. Jag har ju vantar som ska bli klara. Har bara en-två cm kvar så de blir ju klara MEN jag anmälde ju även min omlottkofta i chiligredelin-garnet. Men den blir klar en annan gång. Jag fick ju en medalj för min garnfärgning och jag är helt nöjd med det.
Nu blir det slut-titt på fem-milen och stickning i soffan.

7 kommentarer:

  1. Bloggen är jätte fin i gult :) Så glad och med mycket vårkänsla som vi behöver idag...

    SvaraRadera
  2. Jättefint, gult känns som vårsol och gör i alla fall mej glad.
    Maria F.

    SvaraRadera
  3. Gult är bra o solroser, svårt att få grepp om nya layouten, men jag har så liten skärm så jag får inga grepp alls...

    SvaraRadera
  4. Den är väl för läcker! I bland vill man byta, men orkar inte, älskar i övrigt det gula och längtar till våren.

    SvaraRadera
  5. Tycker att du fick en snyggt och bra upplägg på nya layouten.

    SvaraRadera
  6. Den gula färgen är riktigt trevlig! En sån färg som jag själv inte skulle komma på att använda men som jag tycker är behaglig att se på. :-)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker den blev väldigt trevligt såhär i gult! Vårigt och ljust! =)

    SvaraRadera