torsdag 25 februari 2010

Letar bloggar med sytt till vuxna

Surfar runt en del för att hitta andra som syr till sig själv och det finns massor med amerikanska och nu börjar jag hitta några svenska också. OM du har en blogg där du visar det du syr till dig själv ge mig gärna tips så tittar jag in hos dig!
Jag hittade en till syutmaning (både hos KrajamariaJejja79 och KroKKoFin) som sträcker sig över hela 2010 och för att få fler syende besökare ansluter jag mig till den också.
Funderar på att öppna upp min och Tildas syblogg igen och ha en syblogg på engelska. De flesta som syr enligt SWAP - Sewing with a plan är som det verkar amerikaner. Men vi får se.

5 kommentarer:

  1. Hej. Vill bara tala om att jag nu lagt till dig i min vänsterspalt för de som är anslutna till syutmaningen.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag har återupptagit sömnad till mig själv och är också med i vårutmaningen. Lite kul för vi har valt lite liknande färger. Jag har inte presenterat mina planer skriftligen eller på skiss, men blir nu inspirerad. Jag lägger till dig i min blogg lista!

    SvaraRadera
  3. Kul att fler följer på =) Även om det går lite trögt för min del =) Länkar till dig från min blogg, så kanske förhoppningsvis det kommer fler "syare" in hit och kollar =) kram och lycka till.....

    SvaraRadera
  4. Hei,
    jeg syr litt til meg selv og andre damer. Kikk forbi bloggen min hvis du vil:)

    SvaraRadera
  5. inte min blogg men jag vet en: ellinorak.blogg.se
    syr inte sådären supermt men iaf.

    SvaraRadera