lördag 13 februari 2010

Vilodag

Nu har jag stickat mudden på första vanten men ska nog vila från stickningen idag.

Jag taggade bilder på datorn igår med en konstig arbetsställning och har lite ont i högra handleden. Märkte det direkt och det har inte gått över så jag ska sätta mig vid symaskinen istället. Jag har min kappa som jag klippte till för länge sedan och när jag åker till Sverige nästa helg kan jag behöva den. 
Men förresten, lite stickning måste det nog bli ändå.

Ha en skön lördag. I Provence skiner solen även om det är kallt enligt våra mått mätt, -2 grader.

2 kommentarer:

  1. Vendela är i Romme och åker skidor där är det -20 så du har rena sommaren. Jag ska bara ta det lugnt i dag. Jag kom hem 21.30 i går och flyger tillbaka på måndag morgon till Skåne.
    Kram Gina

    SvaraRadera
  2. jo, allt är ju relativt. =)

    SvaraRadera