fredag 12 februari 2010

Nu börjar det snart

Börjar känna mig lite pirrig inför OS-starten. Läser beskrivningen och fattar plötsligt inte alls hur jag ska lägga upp. Tubular Cast On, men på ett annat sätt än jag tränat på. Oj, oj, oj. Så nu får jag köra lite extra uppvärmingsheat för att inte snubbla på startlinjen.
Ser verkligen fram mot att komma igång med mina Anemoi Mittens även om mannen tycker jag är galen som ska gå upp mitt i natten. Men det är ju bara en kul grej och jag kanske lägger mig efter jag lagt upp.

Hittade ett sätt att göra tubular cast-on på och så gör jag.

2 kommentarer:

  1. Det är helt klar risk för jetlag på lördageftermiddag eller hur? Men lite får man offra när man är på topp. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Du är en riktig sticknörd! En sådan skyr inte tennisarmbåge eller tumavlossning, avstår gärna nattsömn och lägger alla pengar på långa mjuka trådar, och blir lycklig av att få prata om kantmaskor,det är underbart. Lycka till. Jag laddar oxå, med kolhydrater...snabba.

    SvaraRadera