måndag 1 februari 2010

Rensningen v.2

Jag har faktiskt rensat lite i veckan men kommer inte att fota av samma anledning som Britts. Tänk om man ångrar sig. Det tror jag inte iofs men man vet aldrig.
  • Jag har rensat några väskor på kvitton, dåliga pennor annat skräp.
  • Lite restgarn som ändå inte kan bli något
  • Några redan stickade mönster som jag inte kommer att sticka igen
  • några tomma kartonger
  • min gamla utslitna omlottkofta...
  • Det kanske inte blir 10 saker men det trodde jag inte heller att det skulle kunna bli i Frankrike. Men jag ger inte upp.

3 kommentarer:

  1. Vilken perfekt rensbild du hittat, den kan du återanvända, jag skall hitta en liknande till mina rensinlägg. Heja oss!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst passar den bra. Jag fotade den i Avignon igår utan att då veta vad jag skulle ha den till. Men det visade sig.

    SvaraRadera
  3. Hjälp, trodde du slängde en grävmaskin!!

    SvaraRadera