tisdag 30 mars 2010

Halvvägs

Idag ska jag bli en ny Medea. Jag har just kommit hem från en fotmassage hos Samlee's Fot- och Thaimassage, och känner mig härligt uppmjukad och om en stund ska jag gå och klippa mig. Sedan är jag en ny människa, kommer i alla fall känna mig som en.

Sitter och letar nya frisyrer. Även om det aldrig brukar bli som bilderna man har med sig så är det ändå bra att kolla lite vad det är jag gillar så att jag kan förklara för frisören.
Hittade just en sida med korta frisyrer där jag kanske kan hitta nåt tips. Short Hair 2010 heter den (hittade inget speciellt) och sen tidigare brukar jag kolla frilla.se och hairfinder.com


Ikväll kommer bilder på hur det blir. Tror jag...

3 kommentarer:

  1. Så spännande. Du måste sätta in både före och efterbild bredvid varandra :-)

    SvaraRadera
  2. Häftig färg :-):-). Skulle vilja ha morotsrött eller sån där engelsk röd färg på håret som en del engelskor har, ja jag gillar det :-) :-).
    Själv var jag och "kapade" håret igår ca 15-20 cm åkte bort, välbehövligt. Kan fortfarande sätta upp det dock :-).

    Ha det bra
    mari

    SvaraRadera
  3. Ja, visst ser det häftigt ut. Om jag var yngre och lite coolare skulle jag absolut fixa mitt hår så men nu är jag inte såå cool längre utan klipper det bara. =)

    SvaraRadera