lördag 20 mars 2010

Solsken trots moln på himlen


För några dagar sedan fick jag ytterligare en solskensaward. Den här gången från Sanna Pyssligt-bloggen. Tidigare har jag fått från Johanna och Singh Skapar
Första gången skickade jag solskenet vidare till alla jag stöter på i blogg-världen men nu tänkte jag ge den till några, kanske 12, bloggare som är nyupptäckta för mig eller kanske nya för er eller kanske bara helt underbara. 
Så här är det i alla fall det går till:
The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.
Här är de bloggar jag vill skicka den vidare till:
Systra Mi - för att hon är den härligaste människan på denna jord och för att vi tyvärr bor alldeles för långt från varandra. Kramis
Viffla - en alldeles nystartad och nyupptäckt hantverksblogg. Längtar efter varje inlägg.
Ia Nyckelpiga - hittade henne och hennes ljuvliga virkade smultron på tråd förra året. Nu är hon tillbaka från semestern i Sverige. 
Susanna - En småbarnsmamma som syr de allra sötaste kläder till sina två små barn och andra som vill ha. 
Toril - Skriver så fint och gripande om livets vedermödor.
PetraO - Alltid massor med färgglädje och inspiration. 
MiA - med bloggen Minspiration. Vi har träffats IRL och det är ju lite speciellt. 
Lilla Stickfrossa - Här kan vi tala om färgglädje. Jag blir glad varje dag av mina stickfrossa-väskor!
Tant Theas blogg - Stickigt humör heter bloggen men hon verkar va himla trevlig. Vilken dröm att starta garnaffär.
Snitsat stickat - Mia tröttnar jag aldrig på. Just nu de mest ljuvliga yllebroderierna.
Helena - En stickcafékompis som jag lärde känna när vi stickade offentligt på WWKIP-dagen i juni 2009. 
Jeanette - Jag saknar dig. Massor med färgglädje även här!! 
Petra - Stickar massor och drejar fantastisk keramik. 
Så det var länkar till ungefär 12 men sen läser jag ju massor med andra bloggar. Kolla in mina länklistor i menyn till vänster!

9 kommentarer:

  1. Tack,tack,tack - vad glad jag blir!

    SvaraRadera
  2. Tack! Lite sol behövs i gråkalla Sverige nu :)

    SvaraRadera
  3. Tack så hemskt mycket!
    Jag blir helt glad och ganska förvånad, det har gått så himla snabbt. :)

    SvaraRadera
  4. Åh, Tack! Vad glad jag blir! :D Jag har redan haft solskenet hos mig häromveckan så jag lägger inte upp den igen men tackar allra ödmjukast för din omtanke! :D Och tack själv för en fin blogg!

    SvaraRadera
  5. Hej, Tack för ditt värmande inlägg. Kul att du gillar mina Daisy Squares. Dom kan ju kanske förverkliga din "Lära mig virka mormorsrute"-projekt på din 101 saker att göra lista. Fniss! Tutorial med bilder kommer snart.

    SvaraRadera
  6. Men tack söta...nu blev jag lite len i hjärtat...kram

    SvaraRadera
  7. Men oj, tack så hemskt mycket!!! Jag kan ju bara säga att jag blir lika inspirerad av din fina blogg och spännande liv i provance, jag är lite avis faktiskt:)

    SvaraRadera
  8. Tack Efwa!! Jag ber om ursäkt för min dåliga återkoppling =(

    SvaraRadera