torsdag 4 mars 2010

Här händer inte mycket

Ser fram mot att sitta ner och bara sticka för att bli klar med en del projekt men det blir inte så mycket med det. Just nu ligger bara mina projekt och ropar på mig. Men idag ska jag i alla fall hinna sy lite har jag tänkt.
Ni känner säkert igen både Pomatomuströjan och Swallowtailsjalen men nederst är det ett par virkade vantar i Eskimo och det gröna med rött band runt är ett hemligt projekt. Snart kommer info på Ravelry men inte här i bloggen eftersom någon läser som inte ska få veta om vad det ska bli. =)

Skulle egentligen åkt och hälsat på på mitt gamla jobb men bilen är på verkstad och den blir inte klar förrän tidigast i eftermiddag så jag får åka till Tranås på måndag istället. Ser fram mot att träffa alla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar