fredag 26 mars 2010

Lite klart o lite på gång...

Jag fick en bok med "läskigt söta figurer" i som julklapp och M som jag fick den av önskade sig en kontorszombie. Det tog lite tid men nu är den på gång. Bara lite kvar. Håret var pilligt som bara den och det gick åt mer än jag trodde så nu gör jag lite till.

Jag har också kommit igång med det gröna projektet som är lite hemligt. Men så här ser det ut just nu.

Jag har också gjort klart min axelvärmare med restgarnerna från Anemoi Mittens. Lite stor blev den men värmer skönt om axlarna.
Nä, nu måste jag packa klart för Sverigeresan. Jag har laddat iPoden full med podcasts och även några böcker. Först blir det podcast och sen får vi se vad jag har lust med. Halv fyra i morgon bitti ringer klockan och 15-16 timmar senare är jag hemma i Jönköping igen. 

1 kommentar: