onsdag 10 mars 2010

Lite solsken

Tack Camilla med bloggen Singh skapar, för awarden! Nu har jag även fått awarden av Johanna! Tack till dig också.

Sunshine Blog Award ger man till bloggare som inspirerar andra med sin kreativitet. Nu när jag kommit igång att sy lite mer borde jag länka till de sybloggare jag just nu inspireras av. Jag kanske är lite tråkig men gör det enkelt för mig och ger awarden till alla er jag länkar till i min meny till vänster. 

Tack för inspirationen!!

Här är reglerna för denna award:

1. Put the logo on your blog or on your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award


Om du vill ha awarden så är du välkommen att plocka den och skriv gärna en kommentar så att jag kan följa dina länkar.

1 kommentar:

  1. Du har fått lite solsken av mig också, kika in på min blogg och hämta!

    SvaraRadera