fredag 29 januari 2010

Ett prickigt paket

Som jag skrev om i helgen köpte jag några stickfrossaväskor och idag kom de på posten.
Det blir perfekt att förvara knitpro-tipparna och linjalen i den ena och kablarna och de andra tillbehören i påsen.
Dessutom köpte jag ju en sländväska även om jag inte ens har en slända än. Men det kommer. Kanske kan jag ha en stickning i så länge eller så får den bara hänga som prydnad i syhörnan.
Här ser ni min samling Stickfrossaprylar och den blå har jag virknålar i och den röda med stora vita prickar på bandet har jag mina rundstickor i och i den mindre röda tillbehörsväskan har jag fram till nu haft mina kablar men nu blir det lite annat smått och gott i stället.

5 kommentarer:

  1. En härlig samling du har!

    Ha en trevlig helg Ewfa!

    /janette

    SvaraRadera
  2. Stickfrossas förvaringspåsar och fack är verkligen superfina.
    Jag har fått en fint fodral i pocketboks-format av Frisky frogg. Man bara måste ha en bok på-ge för att få visa hur fint fodralet är.
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Myggan: Ja, just det. Jag har ju också ett pocketboksfodral i olivgrönt. Glömde det.

    SvaraRadera
  4. Men jisses så många grejer du har! Kul att du gillar dem!

    SvaraRadera