tisdag 19 januari 2010

Tänkbara grenar

Nu ska jag bara fundera på vilket jag ska välja och iofs behöver jag ju inte stanna vid en gren. Mångkampare finns väl även på vinter-OS?

De här väljer jag på:
  • Cable Cross-Country eventcable (All things cables)
  • Designer Original Dance eventdesignerdance (Create your own design sample from scratch in 17 days swatching allowed before torch lit); pattern need not be written)
  • Hat Halfpipe eventhathalfpipe (All things hats and heads)
  • Junior Olympics eventjunior (Kids, baby garments, accessories toys have their own event)
  • Holiday Jump-Start Skiing eventholiday (Projects to be gifted/given in Dec 2010 and holiday-themed items)
  • Lace Luge eventlaceluge (Lace patterns and laceweight yarns)
  • Mittens Moguls eventmittenmoguls (Mittens, gloves, anything that covers hands/wrists/arms)
  • Scarf Super-G eventsuperg (Scarves, cowls, neckwarmers, smokerings, scarflettes…all things neck)
  • Samalog Machine Skate eventsamalog (Machine knitting)
  • Short Track Shawls eventshorttrackshawls (Shawls, stoles, wraps, shawlettes)
  • Single Skein Speed Skate eventspeedskate (Projects of just one skein/hank)
  • Skelegurumi eventskelegurumi (Toys and amigurumis)
Får se vilka idéer som dyker upp när jag ser de här olika grenarna.

1 kommentar:

  1. Hi hi - det där verkar ju riktigt skoj! Måste kika in och läsa in mig lite mer på det där...

    SvaraRadera