lördag 23 januari 2010

Grenar jag anmäler mig till

Jag anmäler mig till ett flertal olika grenar eftersom det här är enda sättet för mig att via hur vältränad jag är. *harkel*
När man inte sköter det fysiska trimmandet IRL får man göra det på det här sättet istället. Förklaringar till alla grenar i verkliga OS hittar du här.

Stash Compulsory Dance Visjögarn, inköpt 1992
Mittens Moguls Anemoi eller Dionysus
Nordic Colorwork Combined Båda är tvåfärgsstickning

Designer Biathlon Gör ett mönster och sticka en kofta i Silke-alpaca
Sweaterboard Cross

Designer Pattern Skeleton Göra och publicera mönster på redan stickad turkosfärgad, mönsterstickad kofta i regnbågengarn.
Nordic Colorwork Combined
Junior Olympics

Beroende på formen ska jag beta av bit för bit och så får vi se vart jag når. Dygnet har ju i alla fall 24 timmar. ;-) Men i första hand blir det vantarna.

1 kommentar: